Zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (tekst jedn. Dz.U. z 2022 r., poz. 902) informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej, jest udostępniana
na wniosek zainteresowanego.
Wniosek można przesłać:
- pocztą elektroniczną na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
- pocztą na adres: Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska SPZOZ w Warszawie, ul. Nowowiejska 31, 00-911 Warszawa;
- faksem na numer: 261 874 170.
Udostępnianie informacji publicznej następuje bez zbędnej zwłoki,
nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku. Jeżeli jednak informacja nie może być udzielona w powyższym terminie, podmiot obowiązany do jej udzielenia powiadamia o tym terminie osobę zainteresowaną powodem opóźnienia oraz o terminie, w jakim udostępni informację, nie dłuższym jednak niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku. Udostępnienie informacji publicznej na wniosek następuje w sposób
i w formie zgodnej z wnioskiem, chyba, że środki techniczne, którymi dysponuje SPL dla PW SPZOZ w Warszawie do udostępnienia, nie umożliwiają udostępnienia informacji w sposób i w formie określonej we wniosku. Jeżeli w wyniku udostępnienia informacji publicznej na wniosek, SPL dla PW SPZOZ w Warszawie ma ponieść dodatkowe koszty związane ze wskazanym we wniosku sposobem udostępnienia lub koniecznością przekształcenia informacji w formę wskazaną we wniosku, Przychodnia może pobrać od wnioskodawcy opłatę w wysokości odpowiadającej tym kosztom.