Dokumentację medyczną udostępnia się:
- Pacjentowi lub jego przedstawicielowi ustawowemu, bądź osobie upoważnionej przez pacjenta.
- Po śmierci pacjenta dokumentacja medyczna udostępniana jest osobie upoważnionej przez pacjenta za życia lub osobie, która w chwili zgonu pacjenta była jego przedstawicielem ustawowym. Dokumentacja medyczna jest udostępniania także osobie bliskiej (osoba bliska – małżonka, krewnego do drugiego stopnia lub powinowatego do drugiego stopnia w linii prostej, przedstawiciela ustawowego, osobę pozostającą we wspólnym pożyciu lub osobę wskazaną przez pacjenta).
- W przypadku sporu miedzy osobami bliskimi lub gdy za życia pacjent nie wyraził zgody na udostępnianie dokumentacji medycznej – zgodę na udostepnienie tej dokumentacji wyraża sąd, o którym mowa w art. 628 Ustawy z dnia 17 listopada 1964 roku – Kodeks postępowania cywilnego, w postepowaniu nieprocesowym na wniosek osoby bliskiej lub wykonującej zawód medyczny.
Wniosek można pobrać:
- w kancelarii Przychodni (ul. Nowowiejska 31 gab. 319);
- w rejestracji Przychodni;
- Wniosek o udostępnienie dokumentacji medycznej.
Wniosek można składać:
- Osobiście w rejestracji, w godzinach pracy Przychodni.
- Droga elektroniczną na adres kancelaria@spl.pl oraz na adresy e-mail wszystkich rejestracji: rejestracjan31@spl.pl, rejestracjan5@spl.pl, rejestracjaa16@spl.pl, rejestracjareh@spl.pl, rejestracjan10@spl.pl
Odbiór kopii dokumentacji medycznej jest możliwy od poniedziałku do piątku:
- w godzinach pracy rejestracji Przychodni,
- w Kancelarii w godz.: 7:30 – 15:05