Oferta pracy
na stanowisko Kierownika ds. rehabilitacji
Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Warszawie poszukuje kandydata do pracy w Pionie Lecznictwa na stanowisko Oferta
Do głównych zadań będzie należeć między innymi:
1. Odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie i organizację poradni oraz gabinetów rehabilitacji oraz optymalne wykorzystanie posiadanych sił i środków;
– nadzór nad właściwą organizacją pracy podległego personelu, zapewniającą realizację zadań Poradni Rehabilitacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy i uregulowaniami wewnętrznymi, w tym:
- racjonalne planowanie zatrudnienia w podległej komórce organizacyjnej, z uwzględnieniem kosztów pracy,
- określanie wymaganych kwalifikacji na poszczególnych stanowiskach pracy,
- określanie potrzeb szkoleniowych podległego personelu,
- opracowywanie bieżącego harmonogramu pracy (plan i realizacja),
- rozliczanie czasu pracy podległego personelu
- – prowadzenie ewidencji czasu pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- planowanie urlopów i nadzór nad realizacją planu,
- sporządzanie zakresów obowiązków oraz kart opisu stanowisk,
- rzetelne prowadzenie dokumentacji związanej z czasem pracy podległych pracowników oraz terminowe przekazywanie dokumentów do Działu Kadr oraz Sekcji Płac, w celu naliczenia i wypłaty wynagrodzenia;
– rozliczanie wykonanego kontraktu przez lekarzy;
– udział w opracowywaniu planu finansowego, zgłaszanie wniosków w sprawie realizacji planu, nadzór nad bieżącą realizacją planu, a także składanie wniosków dotyczących korekty planu finansowego;
– przygotowanie i przekazanie dokumentacji zgodnie z instrukcją obiegu dokumentów i kancelaryjną;
– realizacja zadań systemu kontroli zarządczej wynikających z obowiązującego regulaminu systemu kontroli zarządczej w Przychodni;
– podejmowanie przedsięwzięć mających na celu racjonalne gospodarowanie mieniem, zapobiegających powstawaniu szkód, a także zapewnienie ich terminowej likwidacji;
– sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem, użytkowanym sprzętem i środkami materiałowych;
– sporządzanie sprawozdań według właściwości;
– sporządzanie dokumentacji wewnętrznej, zestawień, wniosków, podpisywanie faktur w zakresie zgodności merytorycznej;
– przygotowywanie pod względem merytorycznym kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia i z innymi kontrahentami na wykonywanie świadczeń z zakresu rehabilitacji;
– nadzór nad przebiegiem realizacji zawartych kontraktów i wnioskowanie o wprowadzenie korekt w tych kontraktach;
– nadzór nad sporządzaniem planu potrzeb Poradni Rehabilitacji z zakresu zatrudnienia, zakupu sprzętu medycznego, leków i materiałów medycznych;
– nadzór nad prawidłową i racjonalną gospodarką materiałami w Poradni Rehabilitacji i nad optymalnym wykorzystaniem sprzętu rehabilitacyjnego;
– sporządzanie sprawozdań i analiz dot. Poradni Rehabilitacji, analizy stanu zatrudnienia i wykorzystania czasu pracy oraz zgłaszanie Dyrektorowi Przychodni wniosków wynikające z tych analiz;
– zapewnienie sprawnej współpracy Poradni Rehabilitacji z innymi komórkami organizacyjnymi Przychodni;
– odpowiedzialność za jakość udzielanych świadczeń;
– współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi przy opracowaniu i aktualizowaniu strategii SPLdlaPW SP ZOZ oraz Regulaminu Organizacyjnego;
– współpraca w zakresie aktualizowania księgi rejestrowej Przychodni w Krajowym Rejestrze Sądowym i księgi rejestrowej Przychodni w Rejestrze Podmiotów Leczniczych prowadzonych przez Wojewodę Mazowieckiego;
– współudział w wycenie procedur medycznych oraz ich aktualizacji;
– nadzór nad prowadzeniem gospodarki magazynowej;
– wdrażanie i monitorowanie standardów i procedur obowiązujących w Przychodni (w tym rozpatrywanie reklamacji pacjentów).
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie wyższe (kwalifikacje zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 20 lipca 2011 r. w sprawie kwalifikacji wymaganych od pracowników na poszczególnych rodzajach stanowisk pracy w podmiotach leczniczych niebędących przedsiębiorcami Dz. U. Nr 151 poz. 896):
Lp. |
Stanowisko |
Wymagane kwalifikacje |
Liczba lat pracy w zawodzie lub inne dodatkowe kwalifikacje |
1. |
Kierownik komórki organizacyjnej przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego, zastępca kierownika komórki organizacyjnej przedsiębiorstwa podmiotu leczniczego |
– wyższe wykształcenie medyczne i tytuł specjalisty lub specjalizacja II stopnia w odpowiedniej dziedzinie medycyny- wyższe wykształcenie medyczne i specjalizacja I stopnia w odpowiedniej dziedzinie medycyny – tytuł magistra na kierunku pielęgniarstwo lub położnictwo i studia podyplomowe lub specjalizacja w dziedzinie pielęgniarstwa lub promocji zdrowia i edukacji zdrowotnej lub organizacji i zarządzania lub w innej dziedzinie mającej zastosowanie w ochronie zdrowia – inny tytuł zawodowy magistra w zawodzie, w którym może być uzyskiwany tytuł specjalisty w dziedzinie mającej zastosowanie w ochronie zdrowia i licencjat pielęgniarstwa lub położnictwa lub średnie wykształcenie medyczne w zawodzie pielęgniarka lub położna i studia podyplomowe lub specjalizacja w dziedzinie pielęgniarstwa lub promocji zdrowia i edukacji zdrowotnej lub organizacji i zarządzania lub innej dziedzinie mającej zastosowanie w ochronie zdrowia – tytuł magistra na innym kierunku medycznym |
5
7
5
7
7 |
Wymagania preferowane:
– doświadczenie na stanowisku kierowniczym;
– znajomość obsługi komputera (umiejętność obsługa pakietu MS Office);
– umiejętność działania pod presją czasu;
– znajomość przepisów prawa związanych ze świadczeniem oraz kontraktowaniem usług medycznych;
– znajomość statutu oraz regulaminu organizacyjnego SPL dla PW SP ZOZ w Warszawie;
– znajomość aktów prawnych, a w szczególności regulujących merytoryczny zakres działania komórek organizacyjnych, w tym znajomość przepisów z zakresu prawa pracy;
– odpowiedzialność, skrupulatność, dokładność, terminowość;
– samodzielność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań;
– umiejętność planowania i organizacji własnej pracy oraz podległych pracowników,
– umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
– umowę o pracę;
– możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego;
– podnoszenie kwalifikacji poprzez szkolenia;
– pakiet świadczeń socjalnych,
– zatrudnienie od 02.11.2020 r.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przeprowadzenia rekrutacji przez SPL dla PW SP ZOZ w Warszawie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie według załącznika
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
W terminie do 31.08.2020 r. prosimy przesyłać powyższe dokumenty z dopiskiem „Kierownik ds. rehabilitacji” pocztą elektroniczną na adres: kadry@spl.pl lub składać osobiście w kopercie Kancelarii Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej dla Pracowników Wojska w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 31 – pok. 319.
Dodatkowe informacje:
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
W sprawie pytań, należy kontaktować się z Działem Kadr tel. (22) 526-44-60 lub poprzez sekretariat tel. (22) 526-42-17.
Po zakończeniu procesu rekrutacji nadesłane dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
—————————————————————————————————————–
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów na powyższe stanowiska
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Warszawie 00-911 ul. Nowowiejska 31.
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w SPL dla PW SP ZOZ jest możliwy pod adresem e-mail iod@spl.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji oraz po jej zakończeniu przez okres 1 roku od daty zakończenia rekrutacji.4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
5) Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.
6) Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
7) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędy Ochrony Danych Osobowych;
8) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
9) Pani/Pana dane nie będą poddawane profilowaniu ani zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
Prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych z klauzulą:
„KLAUZULA ZGODY NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
w Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej dla Pracowników Wojska SP ZOZ w Warszawie.
1. Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Specjalistyczną Przychodnię Lekarską dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Warszawie 00-911 ul. Nowowiejska 31 dla celów udziału w procesie rekrutacyjnym, w którym złożyłem/ złożyłam dokumentację rekrutacyjną.
2. Oświadczam, że zostałam/zostałem poinformowana/poinformowany o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych, możliwości ich sprostowania, ograniczenia ich przetwarzania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (w przypadku, gdy uznam, iż podane przeze mnie dane osobowe nie są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa).
3. Oświadczam, że zostałam/zostałem poinformowana/poinformowany o przysługującym mi prawie do wycofania w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie moich danych osobowych.
(Podstawa prawna: Ustawa z dn. 10 maja 2018 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. poz. 1000).”
Powyższa zgoda może zostać odwołana w każdym momencie, jednak jej odwołanie uniemożliwi udział w postępowaniu rekrutacyjnym.